Műanyag ablakok, ajtók és tartozékok szállítása

Webáruházunknak köszönhetően várakozás nélkül, papírmunka nélkül, gondtalanul, szépen otthonról, kényelmesen vásárolhat!

Szabványméretű ablakok, amelyeket webáruházunkban raktáron tartunk (www.ablakok-most.hu)

Egyszerűen csak válasszon a kínálatunkból, töltse ki a szállítási adatokat, és mi azonnal elküldjük az ablakokat. A raktáron lévő árut legkésőbb a következő munkanapon átadjuk a szállítónak.
Fuvarozóként olyan partnereket választunk, akik garantálják a minőségi szolgáltatást és a pontos kiszállítást. Nem kell tapogatóznia és átrendeznie az árut, egyszerűen mindent házhoz szállítunk Önnek. Ha valami nem tetszik a kiszállítással kapcsolatban, örülnénk, ha jelezné nekünk, mert csak az ügyfeleink visszajelzései teszik lehetővé számunkra, hogy folyamatosan javítsuk szolgáltatásunkat.

Az ablakkalkulátoron keresztül megrendelt egyedi ablakok (www.ablak-arkalkulator.hu)

Az Ön számára "megrendelésre" készített ablakok esetében a gyártási idő 4 és 9 hét között mozog. A pontos határidő több tényezőtől függ, mint például az ablakok színétől, az ablakok formájától, az ablakok üvegezésétől és néha az évszaktól. Például a karácsonyi ünnepek környékén az ablakgyártás egy-két héttel tovább tart. A fehér ablakok általában gyorsabban készülnek, mint a "színes" ablakok. A színes (díszített) ablakok esetében a gyártási idők valamivel hosszabbak.
Mivel minden megrendelésnél ellenőrizzük és konzultálunk Önnel, Önt előre tájékoztatjuk az ablakgyártás időpontjáról.
Technológusaink a megrendelés beérkezését követő három napon belül felveszik Önnel a kapcsolatot. Miután a megrendelést telefonon egyeztetjük (megerősítjük) és a foglalót vagy a teljes összeget kifizettük, megrendelését "gyártásba" helyezzük. Ettől az időponttól kezdve már nincs lehetőség a megrendelés módosítására. Természetesen beépítési anyagot vagy egyéb kiegészítőket hozzáadhatunk, de az ablakok és ajtók paraméterei már nem módosíthatók.
Miután az Ön ablakai vagy ajtói legyártásra kerültek, raktárba vesszük őket, alaposan ellenőrizzük, hogy minden rendben van-e, hozzáadjuk az Ön megrendelésében szereplő esetleges kiegészítő elemeket, mindent gondosan becsomagolunk, felragasztjuk a szállítási címkét, és átadjuk a szállítmányozónak.
A feladás napján kap tőlünk egy e-mailt és egy szöveges üzenetet, amelyben tájékoztatjuk a szállítmány kézbesítéséről.
Ezt követően a fuvarozónak fel kell vennie Önnel a kapcsolatot, és meg kell adnia a kézbesítés várható időpontját egy időablakkal együtt.
Ha úgy döntött, hogy utánvéttel fizet, a fuvarozó kérni fogja ezt az összeget. Készpénzzel vagy hitelkártyával is fizethet. A legtöbb fuvarozó járművén van fizetési terminál.
Ha úgy döntött, hogy személyesen veszi át az ablakokat és ajtókat a raktárunkban, akkor kap tőlünk egy e-mailt és egy sms-t, amint a megrendelése elkészült.
Ha többet szeretne megtudni az Ön által kiválasztott ablakok elérhetőségéről, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal.

Az áruk feladása és szállítása

A raktáron lévő ablakokat legkésőbb a megrendelést követő következő munkanapon kiszállítjuk. Abban a pillanatban, amikor átadjuk a szállítmányt a fuvarozónak, az Ön e-mail címére tájékoztatást küldünk. Egy nyomon követési linket is küldünk az e-mail címére, amellyel a szállítmányt a fuvarozó weboldalán követheti nyomon.

Minden ablakot nagyon gondosan megvizsgálunk és becsomagolunk szállítás előtt, hogy biztosak lehessünk abban, hogy 100%-os minőségű árut küldünk Önnek, és hogy minimalizáljuk a szállítás során keletkező károkat. Igyekszünk a szállítási költséget a lehető legalacsonyabban tartani, de figyelembe véve az ablakok súlyát és térfogatát, a szállítási költség nem elhanyagolható. Az ár magában a szállításon kívül tartalmazza mind a csomagolást, mind az ablakok biztosítását a szállítás közbeni sérülések ellen.

Amikor átveszi az árut a fuvarozótól, alaposan ellenőrizze a szállított árut, és ne fogadjon el olyan küldeményt, amely nyilvánvalóan sérült, és ezt a tényt jelezze a szállítási jegyzőkönyvben! Ha a szállítmány csomagolása sértetlen, de Ön utólag mégis sérülést talál az árun, azonnal értesítse a fuvarozót vagy cégünket.



Panaszok

A panaszokat mindig nyíltan, segítőkészen és felesleges késedelem nélkül kezeljük!

Ha bármilyen problémát vagy hibát talál a megvásárolt áruban, kérjük, kövesse az alábbi eljárást:

  •     Ne küldje el azonnal a megvásárolt árut, hanem először küldjön nekünk egy e-mailt a info.hu@ablakok-most.hu címre vagy postai úton a Vintrovna 262/9, 664 41 Popůvky címre.
  •     Ne felejtse el mellékelni a panasz okát, elérhetőségét, a számla másolatát vagy olyan adatokat, amelyek lehetővé teszik számunkra a vásárlás azonosítását.
  •     Ha a megvásárolt árut hiányosan szállították le, vagy nem felel meg a megrendelésnek, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk telefonon az  +361 8001340 telefonszámon vagy e-mailben: info.hu@ablakok-most.hu.


A vásárló jogosult a fogyasztási cikkekben előforduló hiba esetén az átvételtől számított huszonnégy (24) hónapon belül élni a hiba jogával.
Ha bármit szeretne megtudni vagy közölni velünk, hívjon minket a vezetékes  +361 8001340, vagy küldjön e-mailt a info.hu@ablakok-most.hu címre.

Ha pedig úgy érzi, hogy valami elromlott (vagy akár jól), hogy valami nem úgy működik, ahogy kellene (amit szilárdan hisszük, hogy nálunk nem fog tapasztalni), akkor közvetlenül a tulajdonosnak írhat, a nikola@okna-hned.cz e-mail címre, ő szívesen olvassa a véleményét, és ha lehet, biztosan azonnal válaszol Önnek.



Soubory ke stažení:

Obchodní podmínky (PDF)

Poučení o právu na odstoupení od smlouvy (PDF)

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (PDF))